Uitstekend

beoordeeld met 8,3

Training klantgerichtheid & gastvrijheid
De sleutel tot een succesvolle onderneming ligt in het hart van tevreden klanten. Met deze training nemen we je mee in de wereld van de hospitality en vertellen je alles over de waarde van echte gastvrijheid.
Wat houdt de training in?

De training klantgerichtheid en gastvrijheid vormt de kern van een succesvolle dienstverlening. Deze training geeft je de vaardigheden en inzichten om uit te blinken in het verwelkomen en bedienen van klanten.

Programma: Inleiding tot gastgerichtheid Klantgerichte houding en gedrag (non-verbale communicatie technieken) Communicatieve vaardigheden en empathie Omgaan met ‘irritatie’ en uitdagende situaties Praktische oefeningen en scenario’s

Wat kun je na deze training?

Na deze training ben je in staat om klantgericht te denken en te handelen op een gastvrije wijze, waardoor je bijdraagt aan positieve klantervaringen en positieve mond tot mond reclame.

Je ontwikkelt met deze training de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Communicatievaardigheden
  • Empathie
  • Probleemoplossend denken

Duur van de training

Deze training is een 1 daagse interactieve en praktijkgerichte dag van 09:30 tot 15:30 uur.

Vragen?

Neem gerust contact op, dan helpen wij graag verder.

Al overtuigd?

Waarom kiezen mensen voor ons?

Heb je belangstelling voor deze training, vul dan het formulier hieronder in. Heb je nog vragen? Stel ze via het formulier, telefonisch of via e-mail.

Liever eerst kort contact

Altijd via e-mail of telefoon bereikbaar

Meer weten? Een vrijblijvende afspraak plannen of gewoon eens met ons van gedachten wisselen? Het kan allemaal. We gaan graag met je in gesprek!

Telefonisch zijn we bereikbaar via +31 (0)6 53 81 34 06 voor vragen of meer informatie. Via e-mail kun je ons ook altijd berichten op info@tripleblended.nl

Je kunt ook via onderstaande knop rechtstreeks een afspraak inplannen in onze agenda.

FAQ
Veelgestelde vragen

Heb je nog een aantal vragen, hiernaast vind je de meestgestelde. Kan je je antwoord hier niet vinden? Dan kun je altijd even bellen.