Uitstekend

beoordeeld met 8,3

Boeken
Kenniscentrum
Met onze video’s, boeken, blogs en formats hopen we je te inspireren.

Met onze video’s, boeken, blogs en formats hopen we je te inspireren, hulp te bieden en vooral een stapje verder te brengen. Kijk gerust rond in ons kenniscentrum. Mis je iets? Laat het ons weten via groei@tripleblended.nl

shutterstock 2107187642
webinar van tegenwerkersk naar medewerkers triple blended 1024x683 1
Boeken

Maria Boelens van Triple Blended heeft twee boeken geschreven. ‘Kroon je medewerkers’ gaat over het effect van tevreden medewerkers op het (koop)gedrag van je klanten en ‘Klanten komen altijd van Rechts’ beschrijft de klantgerichtheid in Nederland en hoe dat beter kan. 

boek2 uai 600x300 1
Kroon je medewerkers en je klant wordt koning

Kampt jouw winkel met personeelstekorten? Vertrekken je medewerkers naar andere werkgevers? Vraag jij je ook af hoe je ervoor kunt zorgen dat ze wel bij je willen blijven? Herken jij je in de veelgehoorde uitspraak: ‘Ze kunnen soms echt zeuren. En doen niet wat ik zeg, ik moet er continu achter aan’? Zie je potentieel in je mensen maar weet je niet hoe je hun de kans kunt geven zich verder te ontwikkelen? Dan heb je het juiste boek in handen.

Alles valt of staat namelijk met jouw leiderschap. Investeren in je medewerkers is het beste wat je kunt doen. Want tevreden en bevlogen medewerkers zorgen voor tevreden en trouwe klanten. En dat begint bij jou. Als jij je medewerkers op nummer 1 zet, volgen de klanten vanzelf.

In dit boek neemt Maria Boelens je mee in een praktische vorm van leiderschap, die je in iedere winkel kunt toepassen. Maria legt uit waarom ‘vertrouwen’ de sleutel tot succes is en laat zien hoe je dit kunt vertalen naar de winkel en de werkvloer. De theorie, tips, opdrachten en formats maken het een hands on boek dat je veel eerder had willen hebben.

boek purple uai 600x300 1
Klanten komen altijd van rechts!

Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn om de verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoe zorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen?

Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichte vriendelijkheid dat zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boek is opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manager en het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen. Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden, opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdens een teamsessie behandelen, met als doel de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Annemarie van Gaal: “Om te overleven als ondernemer moet je niet alleen je klanten begrijpen, maar ook open staan voor kritiek en lef hebben om te verbeteren. De adviezen van Maria Boelens op het gebied van klanten, zijn subliem. Mijn advies? Luister naar haar, lees haar boek en neem haar adviezen ter harte”