13-06-2024
Geen gepiep, dan kan ik nog wel verder achteruit’. Herken je die gedachte? Mijn auto is, zoals zoveel voertuigen, voorzien
13-06-2024
Veel van de ontwikkeltrajecten voor verkoopmedewerkers, die wij mogen uitvoeren voor onze klanten, starten met een serie mysteryshop-bezoeken. Hiervoor vragen
11-06-2024
Onderweg in de auto, luisterend naar BNR Nieuwsradio, hoorde ik een supergoede reclame. Het verzekeringsbedrijf Promovendum bracht een aantrekkelijke boodschap:
Vrijblijvend advies ontvangen
Ontvang advies
Druk op onderstaande knop om rechtstreeks via onze agenda een afspraak in te plannen
Leuk om te lezen!
Koffie, thee en klantgerichtheid
13-06-2024
Aldi: het mes snijdt aan drie kanten
13-06-2024
Klantvriendelijke schade
13-06-2024
Wat zeggen onze klanten
Triple Blended voorspelde vooraf een omzetstijging van circa 10%. Als je met je team de tips en technieken toepast, kan deze aanpak dat -op termijn- zeker opleveren.
Helpt de onderneming en het team duurzaam te groeien waardoor klant- en medewerkerstevredenheid en de zelfredzaamheid binnen het team toenemen.
Triple Blended heeft ons met de no nonsense aanpak en specifieke kennis in ons vakgebied supergoed op weg geholpen. Boeiende training, oefenstof en echte betrokkenheid. Meteen inzetbare tools; een schot in de roos!
Vorige
Volgende