De training Wendbaar Communiceren bij Veeleisende Klanten is ontworpen om de communicatievaardigheden van medewerkers met klantcontact te versterken, waardoor ze effectiever kunnen omgaan met veeleisende klanten. Tijdens deze training leren deelnemers hoe ze flexibel kunnen communiceren en zich kunnen aanpassen aan verschillende klantbehoeften en -stijlen, waardoor ze klanttevredenheid kunnen verhogen en relaties kunnen versterken.
Waarom kiezen mensen voor ons?
Heb je belangstelling voor deze training, vul dan het formulier hieronder in. Heb je nog vragen? Stel ze via het formulier, telefonisch of via e-mail.
Meer weten? Een vrijblijvende afspraak plannen of gewoon eens met ons van gedachten wisselen? Het kan allemaal. We gaan graag met je in gesprek!
Je kunt ook via onderstaande knop rechtstreeks een afspraak inplannen in onze agenda.
Heb je nog een aantal vragen, hiernaast vind je de meestgestelde. Kan je je antwoord hier niet vinden? Dan kun je altijd even bellen.
Wij verzorgen al 20 jaar training en coaching in uitsluitend de retail. Onze trainers, coaches en opleidingskundigen hebben zonder uitzondering ruime retailervaring; van hoofdkantoor tot winkelvloer!